loading...
فناوری و طراحی
علی حسینی بازدید : 63 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)

تا به حال اسم پنل کاربری را شنیده اید ، این  روز ازوقتی که  با تلفن همراه و اینترنت و سایت کار می کنم زیاد نام پل کاربری را شنیده ام اما همیشه برام سوال بود که منظور از پنل کاربری چیست و چگونه می توان با آن کار کرد ؟ در ادامه با کا همراه باشید تا برایتان از پنل کاربر بگویم .  معمولا در دنیای اینترنت برای ورود و دسترسی به اطلاعات سایت ها  بایدئواردپنل کاربری شوید که هر کسی برای ورد به ان نیزمند نام کاربری و یک پسورد می باشد .  در حقیقت پنل کاربری می تواند سطح امنیت را بالا ببرد .پنل در حقیقت یک سیستم تحت وب می باشد  که تنها افراد با داشتن نام کاربری و پسور مختص به خودشان می توانند وارد پنل کاربری خود شوند .  و به اطلعاتی نیز دسترسی داشته باشند .  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنل کاربری توصیه یم کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید . 

منظور از پنل کاربری چیست ؟

منظور از پنل کاربری این است که شما می توانید با خرید یکی از پنل های کاربری که مطابق با نیاز شما باشد، یک نام کاربری و یک رمز عبور (گذرواژه) به شما اختصاص داده می شود و این موارد از طریق پیامک به شما اعلام می گردد. پس از دریافت نام کاربری و گذرواژه،در هر زمان از شبانه روز بدون نیاز به تماس با کارشناسان این وب سایت و با درج نام کاربری و گذرواژه در بخش ورورد به سامانه، نسبت به ارسال و دریافت پیامک و همچنین دیگر فعالیت های پیامکی اقدام خواهید کرد.

باید توجه داشت که شما برای ارسال و یا دریافت پیامک با استفاده از این سامانه هیچگونه نیازی به دانلود و یا نصب برنامه و موارد مشابه نخواهید داشت.

سامانه پیام کوتاه (پنل پیامک)، نرم افزاری تحت وب است که با اتصال به وب سرویسهای ارائه شده مخابراتی امکان ارسال پیام کوتاه به صورت خیلی سریع و با تعداد بالا را فراهم می سازد.در ابتدای پیدایش سرویس پیام کوتاه در کشور عزیزمان، امکان ارسال پیامک به صورت انبوه از طریق سرویسهای ارزش افزوده مخابراتی به این صورت وجود نداشت، لذا اولین نوع سرویس اطلاع رسانی پیامکی از طریق مودمهایی که به رایانه متصل میشدند و قابلیت اتصال به سیم کارت را داشتند به وجود آمدند. به این مودم ها GSM Modem می گویند.

پنل چیست؟

پنل یک سیستم تحت وب می باشد که شما با داشتن یک نام کاربری و رمز عبور مختص به خودتان می توانید از پنل استفاده نمایید. در پنل شما به
هیچ گونه نرم افزاری و با روشن گزاشتن کامپیوتر خود ندارید و کامل می توانید از بدون استفاده از هرگونه هزینه اضافی تبلیغات خود را شروع کنید.
یکی از موارد مهمی که پنل لاین پنل را از پنل های دیگر جدا می کند این است که شما با خرید یک پنل می توانید از تمام مسیر ها به صورت رایگان
استفاده نمایید.
مثلا با خرید پکیج کاربری A به صورت رایگان از مسیر های :
تبلیغات انبوه ایمیلی
تبلیغات فاکس انبوه
تبلیغات در گوگل
پیامک صوتی
پنل پیامک
و...
استفاده نمایید.در تمام پکیج های لایت پنل به صورت کاملا رایگان بانک شماره و ... وجود دارد و اصلا نیازی ندارید آنها را با قیمت های بالا تهیه نمایید.پشتیبانی 24 ساعته سامانه لاست تضمینی بر کیفیت سیستم می باشد.
لازم به ذکر است در هر زمان اگر امکان جدید در پنل اضافه شود برای تمامی کاربران به صورت رایگان فعال می باشد.
در تمام شبانه روز می توانید به تبیلغات خود داخل پنل بپردازید.

ناحیه کاربری چیست؟

برای راه اندازی سایت شاید نیاز باشد شما با پنل های مختلفی کار کنید. منظور از پنل بخشی روی یک سایت است که شما معمولاً با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور باید وارد آن قسمت شوید و کار مورد نظر خود را انجام دهید. مثلاً پنل مدیریت محصولاتی که خریداری کردید یا پنل مدیریت امکانات یک فضای میزبانی که خریداری کردید، یا حتی پنل مدیریت دامنه همه نمونه هایی از پنل های مختلفی هستند که اولاً باید تمایز بین آنها را به خوبی درک کنید. در ثانی قادر باشید به خوبی با هر کدام کار کنید. اما هدف ما در این مقاله آشنایی با پنل ناحیه کاربری وبنولوگ است.

برای استفاده از خدمات سایت وبنولوگ شما باید در اولین گام یک حساب کاربری بسازید. این حساب کاربری اولین چیزی است که شما برای ساخت سایت نیاز دارید. البته در هنگام ثبت سفارش هم می توانید حساب کاربری خود را بسازید. به هر حال این حساب همان ناحیه کاربری وبنولوگ است که برای رفتن به این قسمت معمولاً پیوندی با همین نام در بالای تمامی صفحات سایت وجود دارد. با کلیک روی آن به این بخش هدایت خواهید شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 435
  • بازدید سال : 1,556
  • بازدید کلی : 12,418